Известен мотоциклетен състезател бе казал, че " състезание се печели с голям въртящ момент, а не с максимална скорост"...Леко отклонение, но в подкрепа на горния пост.
Известие
Collapse
No announcement yet.
дискусия скотосна кутия за 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеИ едно допълнение от мен : Клегата Новачев много правилно е обяснил за мощноста и въздушното съпротивление , но тук не са важни конските сили , а нютон метрите (въртящ момент) Затова дизел със 136 к.с. и мисля около 300 Nm (не съм сигурен) има 6-та, а бензин със 155 коня и около190 Nm няма 6-та скорост. От този въртящ момент е и голямата теглилна мощност и икономията на дизеловите ДВГ-та, затова няма и бензинови камиони.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеКолега, има 6-та скорост при бензин 150/не 155/ коня в колата от подписа ми. Но използването и е ефективно при скорости над 120-130 км/ч. Конструкторите наистина са премислили горе-долу нещата. И двете ми Алфи 146 и 166 при 120 км/ч. на 5-та са на 4000 об/м. С шестата предавка на 166 при същите условия и със същата скорост оборотите падат с около 600-700об/м. Нека да не забряваме, че тези коли са туристически и скорости над 170-180км/ч. развивани продължително време не са полезни за тях/кой каквото и да си приказва за дизелите/, а и къде ще се развият тези скорости при тези пътища и тази натовареност.Last edited by Доко; d.m.y г., 16:27.
Comment
Comment